Neprešiel mi overovací kód
Ak vám do 10 minút neprichádza overovací kód na váš e-mail, a nepomohlo ani kliknutie na link „znova odoslať registračný kód“, postupujte prosím podľa nasledovného zoznamu:
- Uistite sa, že ste použili správnu e-mailovú adresu. Adresa s doménou is.stuba.sk neprijíma poštu z externých serverov.
- ŠTUDENTI: Uistite sa, že ste sa pred registráciou aspoň raz prihlásili na https://webmail.stuba.sk. Študentské e-mailové schránky sa vytvárajú až po prvom prihlásení.
- Ak používate Google Translate addon na preklad stránky, vypnite ho.
- Použite iný prehliadač alebo iný PC alebo notebook.
- Použite namiesto adresy aislogin@stuba.sk alias ID@stuba.sk, kde ID je Vaše číselné AIS ID.
- Ak ste už vykonali viacero neúspešných pokusov o registráciu, skúste to prosím znova až po uplynutí 24 hodín.
- Skontrolujte si svoj postup pomocou Checklistu pri problémoch s vytvorením konta Office 365.
zdroj: stuba.sk