o_over_kod

Neprešiel mi overovací kód

Ak vám do 10 minút neprichádza overovací kód na váš e-mail, a nepomohlo ani kliknutie na link „znova odoslať registračný kód“, postupujte prosím podľa nasledovného zoznamu:

  1. Uistite sa, že ste použili správnu e-mailovú adresu. Adresa s doménou is.stuba.sk neprijíma poštu z externých serverov.
  2. ŠTUDENTI: Uistite sa, že ste sa pred registráciou aspoň raz prihlásili na https://webmail.stuba.sk. Študentské e-mailové schránky sa vytvárajú až po prvom prihlásení.
  3. Ak používate Google Translate addon na preklad stránky, vypnite ho.
  4. Použite iný prehliadač alebo iný PC alebo notebook.
  5. Použite namiesto adresy aislogin@stuba.sk alias ID@stuba.sk, kde ID je Vaše číselné AIS ID.
  6. Ak ste už vykonali viacero neúspešných pokusov o registráciu, skúste to prosím znova až po uplynutí 24 hodín.
  7. Skontrolujte si svoj postup pomocou Checklistu pri problémoch s vytvorením konta Office 365.

 

zdroj: stuba.sk